Bestellen

Welke verzendmethoden zijn beschikbaar?

Nederland:
Standaard Verzending € 0,- (GRATIS)
GLS FlexDelivery – Express verzending (met traceercode) € 3,95 (Parcelshop GLS), zie meer informatie onder het kopje: “FlexDelivery”

Europa:
Standaard Verzending (3-8 werkdagen): € 0,-
Express verzending (met traceercode) vanaf € 4,95 (Zie berekening in de winkelwagen)

Wereldwijd:
Standaard Verzending € 16,-

Verstuurt u internationaal?

Wij verzenden naar alle landen in Europa.

Hoe lang duurt het voordat mijn pakket wordt bezorgd?

Nederland: 1-2 werkdagen
België: 1-3 werkdagen
Frankrijk: 2-3 werkdagen
Duitsland: 1-3 werkdagen
Denemarken: 1-3 werkdagen
Verenigd Koninkrijk: 1-3 werkdagen

Betaling

Op welke manieren kan ik betalen op ButtSecret?

Via MultiSafePay
iDEAL, Bankoverboeking, INCASSO, Maestro, Visa, MasterCard, het Belgische Mister Cash, het Duitse Giropay en DIRECTebanking.

iDEAL
iDEAL is het online betaalsysteem ontwikkeld door negen van de grootste banken in Nederland, namelijk ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Bankoverboeking
In dit geval wordt het bedrag overgemaakt via een reguliere bankoverschrijving. Uw ontvangt vanuit het MultiSafepay-systeem een e-mail met hierin alle benodigde gegevens om de bankoverboeking correct te laten plaatsvinden. Let wel: wanneer u van deze betaalmethode gebruik maakt, kunnen wij uw bestelling niet binnen 24 uur bezorgen. Houd rekening met één tot drie werkdagen overboektijd.

Maestro
Eenvoudig en snel online betalen via Maestro, voor klanten die beschikken over een bankpas met het rood-blauwe Maestro-logo.

Visa
Wereldwijd is Visa de nummer 1 in Creditcards. Visa staat voor een gemakkelijke en veilige manier van betalen.

MasterCard
MasterCard is uitgegroeid tot een volwaardig creditcardnetwerk en te vergelijken met Visa. Klanten met een MasterCard kunnen gemakkelijk online producten aanschaffen. Zij kunnen met een MasterCard snel en efficiënt betalen.

Mister Cash
Bancontact/Mister Cash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België, te weten Belfius, BNP Paribas, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank, VDK Spaarbank en Record Bank.

GiroPay
Giropay is een online betaalplatform van de Duitse banken. Giropay wordt in Duitsland ondersteund door de volgende banken: Sparkassen, Postbank, Volksbanken Raiffeisenbanken, MLP, Cronbank, Readybank, CVW Privatbank, PSD Bank.

SofortBanking (voorheen DIRECTebanking)
SofortBanking is een online Europees betaalplatform, dat niet afhankelijk is van een bepaalde bank. Dè betaalmethode voor 45 miljoen klanten in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en België die op deze manier veilig en snel betalen.

AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor ButtSecret.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij ButtSecret.nl achteraf betalen tot een bedrag van € 250 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € 500 Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

AfterPay – Achteraf betalen (België) 
AfterPay voert voor ButtSecret.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u uw betaaloverzicht van AfterPay via de online omgeving MijnAfterPay inzien en betalen. AfterPay houdt u daarnaast op de hoogte via e-mail wanneer er een betaaloverzicht klaar staat. Ter goedkeuring van uw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk uw bestelling betalen met een andere betaalmethode. U kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij u door naar AfterPay.

PayPal
PayPal is een makkelijke, veilige en snelle manier om online te betalen.

Is online bestellen veilig?

Bestellen is 100% veilig via SSL en MultiSafePay.
De veiligste manier om online te bestellen is door te kiezen voor: PayPal of een betaalwijze na aflevering; AfterPay of Betaal na Ontvangt van Multifactor

Bestellen en Retourneren

Hoe plaats ik een bestelling?

We willen u graag helpen bij uw bestelling, helaas is het niet mogelijk om uw bestelling telefonisch te doen. Wel kunnen we u telefonisch of via de live chat helpen bij het bestellen. Ook hebben we in 4 simpele stappen een korte uitleg hoe u gemakkelijk en veilig kunt bestellen. Bestellen is 100% veilig via SSL en MultiSafePay.

Stap 1: Selecteer bij de meeste artikelen de maat en kleur en klik vervolgens op ‘In winkelwagentje’.

Stap 2: U bent nu in de winkelwagen. Controleer de gegevens van uw bestelling en klik op ‘Doorgaan naar kassa’ om af te rekenen. Wilt u meerdere artikelen bestellen klik dan op ‘Verder winkelen’.

Stap 3: U bent nu bij het venster ‘Afrekenen’. Vul uw gegevens in en kies uw betaalmethode. Creëer eventueel een account om uw bestellingen later te kunnen bekijken of in de toekomst sneller te kunnen bestellen. Klik dan op ‘Plaats bestelling’; u wordt nu doorgestuurd naar de door u gekozen betaalwijze.

Stap 4: Volg de stappen om de betaling uit te voeren, na de bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen?

Binnen enkele minuten na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Heeft u de orderbevestiging niet ontvangen? Kijk dan eerst in uw Spam / Reclame / Ongewenst-mappen of gebruik de zoekfunctie in uw mailprogramma! Markeer de ontvangen e-mail als “gewenst” om op de hoogte te blijven van uw levering! Mocht u de orderbevestiging niet aantreffen in uw mailbox bekijk dan of de betaling is voltooid en of u uw email-adres correct hebt opgegeven. Mocht u geen orderbevestiging hebben ontvangen neem dan contact op met de klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Wilt u uw bestelling wijzigen of annuleren? Stuur een e-mail of bel ons vóór 17:00 uur. Dus we kunnen de bestelling wijzigen of annuleren.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Het is niet nodig om een account aan te maken om te bestellen. Je kunt ook een bestelling plaatsen als gast.

Hoe volg ik mijn bestelling?

Wanneer uw bestelling is verpakt, ontvangt u per e-mail een trackingcode.

Ik wil graag mijn bestelling ruilen / retourneren

Bent u niet tevreden over een bij ons gekocht artikel of is de maat niet goed? Dan kunt u uw bestelling probleemloos binnen 14 dagen na ontvangst retourneren/ruilen. U krijgt dan het nieuwe gewenste artikel of uw aankoopbedrag retour. De zending dient u in de originele of andere deugdelijke verpakking te verzenden. Bij deze zending kunt u het formulier toevoegen uit uw digitale orderbevestiging of een handgeschreven briefje met uw bestelnaam en of u wilt ruilen of retourneren.

U kunt het product retourneren naar:
ButtSecret
t.a.v. Klantenservice
Postbus 169
1560AD Krommenie
Nederland

De kosten voor het retourneren zijn voor de klant, tenzij kan worden aangetoond dat de fout door ons is veroorzaakt. Wij zullen in dit geval de gemaakte kosten aan u vergoeden. We adviseren uw bestelling te retourneren met een track&trace (PostNL brievenbuspakket of pakket). De retourzending is voor eigen risico en eigen rekening. Eigen risico houdt in dat ButtSecret niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gestuurde artikelen. Bij het niet of onvoldoende frankeren van uw retourzending zijn wij genoodzaakt de kosten van het retourneren af te halen van het door u te ontvangen retourbedrag.

Uw retour dient compleet, niet gedragen en onbeschadigd te zijn met de artikelkaartjes er nog aan. Artikelen waar rook- c.q. etensluchten aan zitten, kunnen wij niet terugnemen. Wij verzoeken u vriendelijk om – uit hygiënisch oogpunt – bij het passen van een slip, een eigen broekje te dragen.

Tip: Heeft u het pakket in een brievenbusdoos ontvangen? Dan kunt u kiezen voor een brievenbuspakket van PostNL bij uw retour, dit bespaart aanzienlijk op de retourkosten.

Heeft u na 7 werkdagen nog geen automatische email van uw retour verwerking ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Updating…
  • Geen producten in je winkelmand.